Stage lopen in Australië! - Reisverslagen van Isabelle van den Bekerom - WaarBenJij.nu Stage lopen in Australië! - Reisverslagen van Isabelle van den Bekerom - WaarBenJij.nu
Stage lopen in Australië!

Hi!

11 augustus 2014 ga ik voor stage 5,5 maand naar Melbourne, Australië. Mijn eerste stage dag is op 18 augustus 2014 en mijn laatste stage dag is 2 januari 2015. Ik ga stage lopen bij 'Wildlife Tours Australia'. Wat volgens mij een heel leuk en gezellig bedrijf is! Ik kijk er ook erg naar uit om hier aan de slag te gaan. Mijn terugvlucht is geboekt voor 24 januari 2015, hierdoor heb ik nog drie weken 'zomer'vakantie.
Ik ben niet echt een schrijver, maar via dit blog probeer ik jullie op de hoogte te houden van mijn ervaringen en avonturen in Australië!

Liefs, Isabelle

Recente Reisverslagen:

17 September 2014

My first month in Australia!

16 Augustus 2014

Mornington Peninsula Wine Tour

13 Augustus 2014

Amsterdam - Dubai - Melbourne
Isabelle

Hi! Ik ben een 19 jarige studente die aan het begin staat van een nieuw hoofdstuk uit haar leven! Ik studeer Management Toerisme aan de NHTV in Breda. In het derde leerjaar gaan we op stagen en maandag 11 augustus is het dan zover! Dan ga ik voor stage 5,5 maand naar Australië. Ik ben niet een echte schrijver, maar via dit blog probeer ik jullie op de hoogte te houden van mijn ervaringen en avonturen! Liefs, Isabelle

Actief sinds 08 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6256

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 24 Januari 2015

Stage lopen in Australië!

Landen bezocht: